MENÜ

www.gtaeu.hu
Sok szerencsét az oldalhoz.

Mode késztés... az alapoktól

Nyissuk meg a Pawnoval a sftdm.pwn-t.

Menj le a 85. sorig!

main()

{

print("n----------------------------------");

print(" SFTDM by Cam (2006)n");

print("----------------------------------n");

}

Ez határozza meg azt a kis keretet amit a gamemode elindításakor látsz. Könnyen átalakítható egyszerűen írd át a középső szöveget! Ezek után így fog kinézni:

main()

{

print("n----------------------------------");

print(" SFTDM: készítette VlolxD");

print("----------------------------------n");

}

Ez alatt a 97. sortól megtaláljuk mode főbeállításait:

public OnGameModeInit()

{

SetGameModeText("San Fierro TDM");

SetTeamCount(7);

ShowNameTags(1);

ShowPlayerMarkers(1);

SetWorldTime(18);


A "SetGameModeText("San Fierro TDM");"-nél tudjuk a szerver üdvözlő üzenetét át állítani.
A " SetTeamCount(7);" írja a csapatok számát, mindig annyira kell írni mint a csapatok száma.
A "ShowNameTags(1);"-el tudjuk beállítanz azt,hogy látszódjon-e az ellenfelünk élete vagy ne. Ha 1-re írjuk látszódik, ha 0-ra akkor nem.
A "ShowPlayerMarkers(1);"-nél módosíthatjuk, hogy látszódjanak-e a jelek a térképen vagy sem. A beállítás módja olyan mint elöbb.
A "SetWorldTime(18);-vel tudjuk az időt módosítani.


public OnGameModeInit()

{

SetGameModeText("VlolxD SFTDM");

SetTeamCount(7);

ShowNameTags(0);

ShowPlayerMarkers(1);

SetWorldTime(12);


Ez alatt találjuk a csapatok indulóhelyeinek és fegyvereinek koordinátáit és ID-it.

AddPlayerClass(260,-2062.5583,237.4662,35.7149,268.8936,22,272,25,40,4,1); //Worker

A koordináták meghatározása úgy történik, hogy belépünk a multi-ba és odaállunk, abban a szögbe ahol szeretnénk hogy induljunk. Ha ez megtörtént akkor a szövegboxba (t) bírom, hogy "/save".
Ekkor a gép lementette az adott koordinátáidat egy fájlba. Ezt a fájlt a GTA:SA mappájában találod "savedpositions.txt" néven. Ezzel a sorral írjuk felül az eredeti sort, és máris onnan indul a karakter ahonnan szeretnénk.
A pozíciót már meghatároztuk, ideje beállítani a fegyverzetet:
Az elmentett kód így néz ki: 
AddPlayerClass(260,-2062.5583,237.4662,35.7149,268.8936,0,0,0,0,0,0);
A végén található 0-kal tudjuk beállítani a fegyvereket:
A 0-k párban állnak az első 0 a fegyver azonosítója a második a lőszer száma, három fegyvert van lehetőségünk beállítani.
A fegyver ID-k a következők:

Ha én beszeretnék állítani egy AK-t, egy UZI-t és egy pisztolyt az így fog kinézni:
AddPlayerClass(260,-2062.5583,237.4662,35.7149,268.8936,0,0,0,0,0,0);


Az indulóhelyek alatt találhatóak meg a járművek helyzetei. Ebből korlátlan számmal rakhatunk be. Ezt szintén a "/save"es eljárással tudjuk berakni.
Célszerű a végére rakni az új járműveket. Ügyeljünk arra, hogy megtartjuk a formázást!( 
egy sor szöveg, együres sor.

A járművek alatt találhatóak a pickup-ok, ezekkel egy másik anyagban fogunk foglalkozni.

Ez után következik néhány beállítási lehetőség:

public OnPlayerConnect(playerid)

{

GameTextForPlayer(playerid,"San Fierro: ~r~TDM",2500,5);

GivePlayerMoney(playerid, 1000); 

SetPlayerColor(playerid, COLOR_GREY); // Set the player`s color to inactive

return 1;


"GameTextForPlayer(playerid,"San Fierro: ~r~TDM",2500,5);"-vel tudjuk beállítani az üdvözlő üzenetet.
"GivePlayerMoney(playerid, 1000);" itt pedig az induló pénzösszeget módosíthatjuk. 

public OnPlayerConnect(playerid)

{

GameTextForPlayer(playerid,"Béla SFTDM",2500,5);

GivePlayerMoney(playerid, 45000); 

SetPlayerColor(playerid, COLOR_GREY); // Set the player`s color to inactive

return 1;




Kicsit lejjebb a 480. sor környékén találjuk a killek jutalmazásáról szóló részt:



public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)

{

if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {

SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);

} else {

if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid]) {

// Valid kill

SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);

SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);

GivePlayerMoney(killerid, 1000);

}


A GivePlayerMoney(killerid, 1000); nél tudjuk módosítani a killért járó pénz jutalmat.
Ez alatt találjuk a teamkill-ért járó levonást:

//Team Killer!

new warning[256];

format(warning, sizeof(warning), "Be careful! You have been punished for teamkilling.");

SendClientMessage(killerid, 0xFFFF00AA, warning);

SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);

GivePlayerMoney(killerid, -1000);

SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) - 1);

}

}

return 1;


Itt lehetőségünk van egy üzenet megadására amit a csapattárs megölése után kap a játékos:
format(warning, sizeof(warning), "Be careful! You have been punished for teamkilling.");

lejebb, ismét tudunk összeget megadni, de itt ajánlott a negatív összeg, büntetés képpen.


Ez alatt már csak a csapatokra vonatkozó beállításokat találunk.



Csapat név módosítás:

Menjünk a dukumentum tetejére! A kurzort helyezzük az első sor elejére!
Felül a menüben nyissuk le az Edit fület, azon belül válasszuk ki Replace opciót! (Ctrl+H)

A "Serch for"-hoz írjuk be az eredeti csapatnevet:
pl: PIMP

A "Replace with"-hez írd be az általad kívánt csapat nevet:
Pl: VlolxD csapata

A direction-t állítsuk Forward-ra, a többihez ne nyúljünk!
Nyomj egy OK gombot, utána ha kéri akkor kattints a "Yes, to all"-ra.
Le fog ugrani az aljára, ha ez nem törtélnik meg vmi-t rosszul csináltál.
Ha ezekkel végeztünk, kattintsunk a Toolbar-ban a kék nyilra.
Ha 6-7 sornál többet ír ki valamit elrontottál, a hiba jelzés mögött ott lesz a sor száma melyben a hiba található.

 



Szívesen segítek bárkinek bármiben.

 

Szavazás

Jó lett a szervered ?
Nem
Igen
Asztali nézet